niedziela, 7 września 2014

komin,czapka królik :) TUTORIAL

Króliczkowy komin.

Ale się naszukałam tuturiala - jak uszyć komin, który zarazem będzie czapeczką i będzie spełniał rolę królika. Oczywiście miał być królik na poduszce, a wyszła czapka na zimę :), ale co się odwlecze to nie uciecze. Może komuś sie przyda taki mini tutorial, zachęcam do prób, bo efekt jest tego wart . 

Co na początek??
Przygotowujemy najlepiej dwa rodzaje materiałów, odmierzamy według potrzeb, dla mnie najważniejsze było, aby otwór na buźkę był duży, tak aby bez ściągania całego komina można było zsunąć czapeczkę (cały otwór wymierzyłam na 50 cm)


Pospinałam szpilkami prawą stronę w całości, a lewą tylko do połowy zostawiając wcześniej wspomniany otwór na buźkę.


Tak to wygląda już po zszyciu i obcięciu niepotrzebnego materiału. 
Wszystko oczywiście na lewej stronie :)


Kolejno, pozostawioną wcześniej dziurę - zaszywamy przykładając jeden materiał do drugiego. 
Najłatwiej pierwsze szpilki, później szycie.


Odwracamy na drugą stronę i zszywamy dół komina


I pozostaje nam już tylko przygotowanie uszów. Zszywamy na lewej stronie, odwracamy i przyszywamy do czapeczki.


I efekt końcowy :) 
Tym razem mój Króliczek miał zły humor,



więc poprosiłam innego Króliczka Juleczkę, aby ładnie zapolowała :)


Pozdrawiam,
Isa


5 komentarzy:

  1. świetny tutek :) ląduje w folderze z super propozycjami ,a jak zgromadzę materiał,czapeczka będzie się szyła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się to podoba. Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  3. W sumie to dzieciakom bardzo pasują takie dziwne czapki i jak dla mnie w każdej wyglądają świetnie. Natomiast dorosłym to mogę polecić sklep z nakryciami głowy https://hatfactory.pl/ gdzie na pewno każdy z nas znajdzie coś dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  4. W przypadku maluchów to jak najbardziej takie czapki są bardzo fajne. Nawet jak ostatnio czytałam w https://promodels.pl/stylowe-polskie-czapki-idealne-na-wiosne/ to jestem przekonana, że właśnie polskie stylowe czapki na wiosnę są bardzo fajne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń