niedziela, 23 marca 2014

Ramka z kokardką

Ramka z kokardką

Sztuka decoupage, czy sztuka renowacji starych rzeczy jest mi znajoma, ale tylko i wyłącznie z przeglądanych blogów. Ale myślę, że to tylko kwestia czasu by spróbować własnych sił :).
Na początek coś małego i przerobionego w banalny sposób już jakiś czas temu...
 troszkę białej farby do ścian wymieszanej z odrobiną czarnego tuszu z moich kosmetyków :)

Niestety nie mam zdjęcia przed, ale zanim dokończyłam malowanie-sfotografowałam choć tył ramki, aby pokazać stary kolor.



Ramka zakupiona w Empiku za parę groszy, gdyż była całkowicie rozwalona, ale najważniejsze że rama była cała :)

Pomalowałam, obłożyłam tekturę owatą i materiałem :) 
i tak oto wyszło


Majstersztyk to nie jest ale fakt wydania małych pieniędzy i próba zrobienia coś własnymi siłami ogromnie cieszy :)



Ramka na co dzień zdobi pokój Lili, co widać na innych postach, a podczas uroczystości świątecznych wykorzystywana jest w taki sposób:


Pozdrawiam,
Isa




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz